• Home
  • Uncategorized
  • Jak Tylko Przestałam Robić Te 3 Błędy Śniadanie, I W Końcu Zaczął Tracić Na Wadze

Jak Tylko Przestałam Robić Te 3 Błędy Śniadanie, I W Końcu Zaczął Tracić Na Wadze

Jak Tylko Przestałam Robić Te 3 Błędy Śniadanie, I W Końcu Zaczął Tracić Na WadzePomimo jedzenie (jak myślałem) zdrowe śniadanie każdego ranka, wciąż nie traci na wadze. Ponieważ wielu ekspertów twierdzi, że śniadanie jest kluczem do zwiększenia metabolizmu, nie mogłem zrozumieć, dlaczego nie funtów.

Nie wiedziałem, co tak naprawdę sprawia, że trzech wielkich błędów śniadanie. I jak tylko będę ich zmieniał, mogłem zobaczyć różnicę w tym, jak moje ciało wygląda. Oto co się dowiedziałem:

1. Przestałem Jeść KaszePrzestałem Jeść Kasze

Zbóż był mój śniadanie od szkoły podstawowej do uczelni. Chociaż słodki, smaczny i lekki, to był najgorszy śniadanie dla mnie. Jest pełen słodkich węglowodanów i mało błonnika lub białka. I chociaż byłam za zdrowe rzeczy, jak chrzęst kasze, musli, płatki kukurydziane, płatki zbożowe. To nie jest najbardziej korzystny wybór w menu.

Zamiast zalewać codziennie rano miskę, zacząłem koncentrować się na uzyskaniu 13 do 20 gramów białka, co najmniej sześć gramów błonnika, i od 10 do 15 gramów przydatnych tłuszczu na śniadanie. Oznaczało to, że угробив pudełka do blendera i popijając koktajle. Ja też zacząłem robić na noc owies, bo on mi przypomina papkę. Moje ulubione to te brownie ciasto i banan przepisy nerkowca.

2. Zaczęłam słuchać swojego ciała

Nie jestem pewien, gdzie słyszałem, że powinnaś jeść rano i nigdy nie opuszczaj śniadania, ale ja pilnie przestrzegać tego zalecenia. Zjadłem w ciągu pół godziny się budzi, około 7:30 rano, nawet jeśli nie był głodny. I 99% czasu, nie byłem. Jestem przekonany, że to faktycznie mnie głodny, bo do 9 rano, byłem głodny. Co w tłumaczeniu z jadłem dwa razy i dwa razy więcej kalorii. Nic dziwnego, że nie schudnąć! Teraz budzę się, poćwiczyć, i nie jedz, dopóki nie czuć się głodnym, zwykle w 9 lub 10.m.. Słuchając sygnały głodu, moje ciało zostało przewiezione na inne części mojego dnia. Jem, kiedy jestem głodny, a nie kiedy zegar mówi mi.

3. Przestałem Spoglądać Na PorcjePrzestałem Spoglądać Na Porcje

Jeszcze jeden wielki błąd w tym, że ja nigdy nic nie mierzy. Gdy jadłem owsiankę, chwycił ogromny balon—o wiele więcej, niż zwykły zupa lub i zalać zrezygnować. Zwykle miesza się trzy różne kasze; dodaje się rodzynki, orzechy, jagody lub banana. Następnie objął go z wanilii mleka sojowego. Święty kalorie! Moja miska była łatwo naciskając 600—nie jest żart. Poszedł na płatki owsiane, jogurt z owocami i musli, tosty lub smoothie. Kiedy wyjąłem kubki i łyżki i mierzyli, przekonałem się, że moje śniadanie pozostał około 400 kalorii. Po dziś dzień, wciąż mierzyć wszystko, aby przypadkiem nie patrzy na większą ilość.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *